Home » Waarom Adil » Voordelen online administratie

Wat zijn de voordelen van een online administratie?

Je eigen persoonlijke online omgeving. Ik raad het iedere zzp'er aan. In dit artikel leg ik uit waarom.

1. Geen zorgen

Wat doet de boekhouder met mijn facturen en bonnetjes? Heeft hij wel alles goed verwerkt?

 

Maak je geen zorgen, je hebt altijd inzage in je eigen administratie. Via de app kun per factuur en bon zien of het verwerkt is.

2. Niet zelf bewaren

Het bewaren en structureren van je administratie kost veel tijd. Je moet het niet alleen bewaren maar ook zo indelen dat je het juiste stuk terug kan vinden als je het nodig hebt. Dan heb je ook nog het risico dat het kwijtraakt.

 

Ik verwerkt de administratie in jouw online omgeving en ik deel alles in.

3. Wettelijk verplicht

Als ondernemer heb je een bewaarplicht van 7 jaar. Met een online administratie voldoe je aan deze verplichting.

4. Geen stress bij Belastingcontrole

Heb jij er zin in dat de Belastingdienst bij je thuiskomt om de facturen en bonnen te controleren? Dit is ook niet nodig bij Adil Administratie. Ik heb alles voor je opgeslagen in een online administratie.

 

Controle-proof

Daarnaast heb heb ik een systeem ontworpen voor belastingcontroles. Het is heel simpel maar toch maken velen er geen gebruik van. Dit vanwege de extra tijd en kosten die het met zich meebrengt.

  1. Iedere factuur/bon wordt gekoppeld aan een aangifte.

  2. Iedere factuur/bon wordt gekoppeld aan een betaling.

 

Op deze manier kun je vanuit de aangifte doorklikken naar de factuur/bon en vervolgens doorklikken naar de betaling. 

 

Geen stress dus bij een Belastingcontrole!

5. Makkelijke overstappen

Wil je overstappen naar een andere boekhouder? Dit kan heel makkelijk omdat je administratie online is. Het enige wat je hoeft te doen is je inloggegevens te geven aan je nieuwe boekhouder.

Deel deze pagina